Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно поставянето на бууст метър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно поставянето на бууст метър

    Искам да попитам къде да вържа метъра
    Мотора е 1.9jtdm 150кс
    Трябва ли да дупча всмукателния или на др място
    А ако има колега от Добрич да ми пише на лично
    Извинявам се ако има тема но нямам време да влизам и да ги изчета
    Alfa Romeo 147 1.9jtdm 16v Mjet

  • #2
    То хубу ще дупчиш ама показанията на дебитомера, помисли и за управлението на буста, кое ще го накара да се отваря ?
    По принцип е безмислено, само кефа от съскането...
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Говоря за бууст метър
      Отчитането на налягането
      Не blow off
      Alfa Romeo 147 1.9jtdm 16v Mjet

      Comment


      • #4
        Оффф, къде зяпам, сори...
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          имаш л.с.
          147/1.9 Жив Турбо Дявол(jtd) /115+

          Comment


          • #6
            Колега, моля те да споделиш ако се добиеш до полезна информация. Аз от доста време питам, но така и не получих конкретна. Явно никой не е слагал и не знае. Интересува ме и къде и как да се върже към ел. инсталацията. Иначе уреда е много ценен и дава полезна информация. Не случайно го има серийно в по-новите модели.
            Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V

            Comment


            • #7
              Слагано е,и доста колеги са с бууст метър.
              Монтажа се извършва някъде след турбото-турбо пътища то е ясно.
              Има колеги които са си пробили дупчица в смукателния колектор,
              който е най разпространен.
              Други са с метални турбо пътища и дупчиш там.
              Аз лично съм с метални тръби,дупчица една гайка заварена и т.н.
              Вътре съм си взел +'че от управлението на на подсветката на таблото,
              буст метъра съм го боднал на А гредата и така.
              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

              Comment


              • #8
                Като цяло имаш за свържеш 3 проводника :
                1. (+12V)battery
                2. (-12V Ground)battery
                3. +12V Ignition
                Аз използвах клемореда под волана.

                Варианти много къде да се разпробие/върже
                Някой си дупчат всмукателния колектор , както каза колегата по-горе, други си затапват EGR-a и на самата плочка/тапа се разпробива отвор за щуцер(нипел),после се прави резба.
                Някой пък си режат маркуча преди всмукателния колектор , ползва се парче тръба с близък диаметър и 2 скоби (прилагам и снимка за последното, но не препоръчвам).

                Ползвайте по-новите уреди(електронни) , които са с отделен мап сензор, така се избягват доста разправии с маркучи до купето.
                Трябва ти и малко въображение , кое от къде,как да минава , да не става грозно с висящи кабели.
                Успех !
                Attached Files
                147/1.9 Жив Турбо Дявол(jtd) /115+

                Comment


                • #9
                  Най-накрая, това вече е друга бира. Последните два поста са наистина полезни и дават достатъчно информация. Благодаря на колегите.
                  Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V

                  Comment


                  • #10
                    Днес успях да направя и снимка на уреда , за който споменах,че няма макучи и т.н.
                    На снимката се вижда от къде взима налягане , стига до мап-сензора и към купето влизат само кабелите
                    Attached Files
                    147/1.9 Жив Турбо Дявол(jtd) /115+

                    Comment

                    Working...
                    X